Hide the key 'cause I'm coming over



Blev väckt redan vid 7.18 imorse, något jag var mindre glad över just då men återhämtade mig snabbt och ringde mamma och bokade in att jag skulle komma dit på förmiddagen. Vid 9-tiden traskade jag iväg till bussen, i vårkläder bestående av leggins, kjol och enbart en tunn långärmad. Det var inte ens kallt i skuggan. Så underbart. När jag väl kom till mamma visade det sig att Anneli och barnen även de skulle komma dit. Vi spenderade förmiddagen först med lite kaffe inne och sen en stund ute på lekplatsen. Sen satt jag barnvakt åt Alwa en stund på eftermiddagen och hon som annars är ganska mammig, var så glad och gosig och skrattade massor.

När Anneli och Alwa åkt hem satt jag och mamma på hennes balkong och njöt av solen ett tag till. Tyvärr tar solen inte ett dugg på mig och det finns inte ett tecken på att jag ens varit i närheten av solsken, trots flera timmar av strålning. Jag tog 6 bussen hem och har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Ska strax sätta på 'Så ska det låta'. Är inte speciellt noga med det ena laget där bland annat Caroline af Ugglas ingår, men det ska väll gå att genomlida det med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0