Fraying all the ends, I can see right through it

Börjar få till en lagom dos av åldersnoja inför födelsedagen i veckan. Det här året har nog varit värst hittils, värre än när jag skulle fylla 20 och det säger inte lite. Förra året var bara lurendrejeri över att jag kanske kommit över det där, men inte då. slår tillbaka dubbelt i år istället. Fy!

Lite roligare är det dock att jag alldeles strax ska bege mig till Edet och ha en mysdag tillsammans med Jennie och Melanie. får se vad vi hittar på, troligen inte mycket. Jag ver hur vi fungerar, haha. Men vi har varit dåliga på det där med att ses sen dem om hem från Chile. En gång på ja, snart 3 veckor. Uruselt. Förbättring är på ingång.

Nej, om jag ska komma i tid till bussen så får jag nog sätta fart nu!



Kommentarer
em

Haha jag vet precis hur du känner dig, har fått en sån sjuk åldersnoja nu så jag får panik=/ :( Att busschauffören från Uddevalla frågade hur gammal jag var var kanske lite överdrivet iofs, barnbiljetten e ju upp till 16 eller ngt;) <3 miss you!

ska du ha ngn födelsedagsfest förresten?

2009-04-13 @ 14:09:20
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
em

Haha men 22 e illa faktiskt, tänker bara på allt jag vill göra o lära mig o så innan de e för sent;)

Haha whaat?! När kommer du hem från Usa då? Mm men jag ska försöka komma upp till dig en tisdag i maj, beror på hur mkt jag får jobba o så bara, o måste upp till Gävle, farmor o morfar e väldigt dåliga:( Vill träffa dem..

<3<3<3

2009-04-14 @ 00:04:54
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
maria

svar: tack så mycket! :)



och från en som precis klivit över till 22, det är faktiskt inte så illa som det verkar! jag har haft åldersångest sedan årsskiftet men nu känns det faktiskt ganska okej att vara 22! :)

2009-04-14 @ 16:01:03
URL: http://huddleformation.blogg.se/
maria

svar: ja, jag är lite sån också faktiskt! hade jättesvårt för 20 och nu de senaste månaderna har jag praktiskt taget spytt vid tanken på att bli 22, men att fylla 21 fungerade bra och 23 känns helt okej också! jag tycker mest bara 22 låter så fult liksom, haha! ;)

2009-04-14 @ 17:19:41
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0