And then there was darkness again

Okej, det blev ingen design idag. Är trött redan nu, tror det är av ren vana vid det här laget för så tidigt var jag inte uppe idag. Så det får bli ett projekt för helgen, för imorgon eftermiddag och kväll är Tilde här.

Äventyret till Torp var även det lyckat. Eller ja, halvlyckat. Lyckades återigen köpa fel storlek på muttrar till sängbenen. Och då mätte vi ändå med linjal för att få rätt mått, men nej då, det funkade inte. Sen passade inte hörlurarna jag köpte i ipoden. Sorgligt, för jag använder den trots allt varje dag. Är inget kul när den är sönder. Hittade lite annat smått också, men höll ganska hårt i plånboken trots allt.


Fick dock pysslat förrut, eller ja, jag gjorde mitt nya anteckningsblock personligt :). Inte helt lätt när limmet tog slut och mina roligaste pysselsaker har blivit kidnappade av Anneli men jag blev ändå rätt nöjd. Och jag organiserade i min allt-i-allo garderob. Finns till och med lite plats över nu. Ett mirakel faktiskt. Någon dag ska jag även ta tag i kläderna och rensa ut det jag inte använder. Kan nog bli mycket plats där med, hurm.


Ska snart gå och lägga mig, är trots allt skola imorgon även om jag fått för mig att det är lördag hela dagen. Mamma trodde jag blivit helt tokig när jag pratade med henne, haha.


Dagens playlist: Kelly Clarkson - All I ever wanted och Kate Voegele - Don't look away mixat.



Kommentarer
memmy

Me miss you:(:( Men har skaffat flatrate nu så kan ringa o prata hur mkt jag vill, nu ska jag bara hitta ngn tid mellan jobb o stress o så..:P

Saknar dig:(

Pussaa

2009-04-03 @ 02:15:17
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
Anonym

jag tyckte bonnie men viktor tyckte det var så löjligt med donnie hahha. .

2009-04-03 @ 14:45:01
em

äh du fårju svara när man ringer dig:P har kommit fram till att jag tycker att du ska med till stockholm ändå, så nu ska jag förklara för dig hur billigt det kommer bli;) får se om jag ringer dig imorrn innan jobbet, jobbar 13-23 tror jag, tufft när man e sjuk också:/ orkar inte ens med bloggen liksom..

Miss u baby (L)

2009-04-03 @ 22:22:34
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0