All thats missing are green leaves on the trees



En betydligt roligare dag idag. Inte utråkad ett dugg.
Gick hemifrån strax innan 1 och kom inte hem förrän strax innan 8. Började med kaffe tillsammans med Irsa (Örs) nere vid älven. Lite blåsigt men definitivt bra vår väder. Sen var tanken en grammatik workshop i skolan men vår lärare dök aldrig upp så det blev det inte. Istället skrev jag ut min biljett och lånade den mesta kurslitteraturen på biblioteket. Har även hunnit med en tur till det vanliga biblioteket och lånat två böcker där med. Var så duktig och läste klart Obama boken imorse! Tog mig "bara" typ 6 månader att läsa ut den, tror aldrig det tagit mig så lång tid att läsa en bok. Mitten delen var så tråkig, därför det tog sin lilla tid. Men resten var väldigt bra och intressant.

Sen gick vi och bokade klipptid och efter det stötte vi ihop med en av Irsas gamla klasskamrater och stog och pratade ett bra tag. Sara tog sig in till stan och vi åkte till Överby. Provade lite kläder på HM. Örs valde en sak till mig och jag en åt henne. Jag var lite mer taskig, haha och hon såg för tokig ut. Bilden ger inte rättvisa till hur hemsk tröjan faktiskt var. hihi. Sen köpte både jag och Örs solglasögon, har dock ingen bild, men de är sjukt coola ;). Mamma kommer få slag imorgon, haha.

Imorgon blir det en tripp ner till Edet. Alwa-gos och troligen fika med syster yster och mamma. Kanske filmkväll sen på kvällen också med Örs och Sara. I like it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0