When life gives you lemons, you make lemonade

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej, haha
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? Popcorn
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja, någon gillade mina skor.
5. Har du varit med i en rättegång? Inte i, men har ett minne av att vi var tvugna att närvara vid en i samhällskunskapen i gymnasiet..
6. Är du polare med grannarna? Nja, har inte träffat så många än.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige och Usa
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår.
9. Har du haft en stalker? Inte som jag vet, och jag tror inte att jag är i risk zonen för det heller.
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Ja, de flesta iaf. Låg-mellanstadiet är suddigt, tror det var någon Ann-Christin där, och själv klart "Pastor Jansson" en termin i fyran. Sen var det Bosse, Peder, han som vi kallade för "skorstenen". Sen hade vi en i gymnasiet med, och jag hade en till i musiken för individuella val. Verkar som om jag glömt fler än jag minns..
11. Hur bra är din syn? Extremt dålig, lutar åt blind snart.
12. Var är dina syskon just nu? Brorsan kollar kanske på tv eller nått, Helen jobbar och Anneli sover säkerligen.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Nått med att Jennie skulle rädda Henrik Norberg från Idol juryn. Don't ask, haha..
14. Vem ringde dig senast? Tommy från studiegruppen
15. Vilken tid gick du upp imorse? 7:45
16. Vad ska du göra i helgen? Plugga och kolla på de filmerna jag har på datan.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "hehe, ska fråga cladde sen, tror han har, men det fixar sig alltid"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Pete Wentz :)
19. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka just nu.
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa
22. Vad ska du göra efter det här? Kanske kolla på Gossip Girl, eller bara hänga vid datan en stund.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0