Till Issa

Isabella har varit frikostig med att både kommentera min och Jennies blogg de senaste dagarna, gärna med lååååånga inlägg. Inte för att jag klagar, jag får sällan kommentarer så det är alltid kul.

Så för att göra det enkelt för mig kan jag svara på allt här, som Issa frågat om,
- Ja, en promenad, fika och bara tjöt låter fantastiskt en eftermiddag. Tisdag och onsdag nästa vecka fungerar för mig. 
- Film och Black tower med sprite vore trevligt, kanske nästa fredag hos mig?

Nu Issa, till dig. Tänker du pallra dig hit på lördag förmiddag? Gärna tidigt för jag och Jennie planerar att vara klara en rimmlig tid och vi vill inte bara ha dig här någon timme.

Svar omgående, tack!

:)


Kommentarer
iza

jag kan nog onsdag. slutar halv fyra så om ni har tid efter det är det super. men ska kolla onsdag.



men i allafall så kan jag fredag. så fredag hos dig då! men jag säger till om nått suuuperviktigt dyker upp. troligen inte.



japp jag kommer så tidigt jag kan på lördag :)



bajs!



2008-10-23 @ 23:04:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0