Now I'm dubbled over like I took a punch

Sitter här och försöker få mig själv att skriva mer på mitt arbete men min hjärna vill verkligen inte tänka så logiskt. Vill inte forma orden så det kan bildas en sammahängande text. Det är verkligen som om det saknas ord i mitt ordförråd för att det ska gå ihop. Knn väll glädjas med att jag har kommit längre på igår kväll+idag än var jag var innan, men jag har ändå en bra bit kvar att gå innan jag är klar.

Är illa när man hela tiden hittar på annat som man kan göra. Har till exempel målat i vardagsrummet. Helt färdigt och allt. Blev riktigt bra, speciellt med tanke på att jag verkligen inte är en mästermålerska. Gick ganska fort trots allt. Tog nästan mer tid att tejpa än att måla. Det gjorde mycket iaf, känns betydligt mer 'hemma' nu..

Ska dra mig mot edet vid 5 tiden och sova hos mamma. Ska hämta henne på flygplatsen imorgon tillsammans med Anneli och barnen. Ska även fixa lite hemma hos henne, så hon inte behöver komma hem till bland annat ett tomt kylskåp eller allt för dammiga möbler. Och jag behöver ersätta en del sake rjag käkat när jag varit där, hurm..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0