I like everything I see

Veckans avsnitt av One Tree Hill var verkligen feelgood, med ton av humor. Det perfekta mellanspelet i mitt pluggande.


Har massor av grejer jag egentligen borde göra. Till exempel städa, diska, tvätta och handla. Men inget av det tänker jag göra idag. Möjligen diska, men det lär dröja yttligare någon timme i sådant fall. Har gjort klart en av uppgifterna för kursen, den enkla. Nu är det den något knepigare saken kvar, och jag vet inte om jag ännu är redo för att verkligen ta tag i den. Kanske får vänta tills imorgon eftermiddag. Och nej, jag skjuter inte bara upp, har ju börjat lite smått i alla fall.


Imorgon blir det fika med syster yster mitt på dagen. Verkligen en bra paus i grupparbetet. Troligen hamnar vi på Espresso House, där har dom god mocha. Gott kaffe är det verkligen brist på sen jag gjorde sönder min kaffebryggare, klantig som jag är.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0