High and Dry

Har varit uppe i snart 3 timmar och hunnit dricka ca en ½ liter kaffe redan. Skrivit yttligare lite mer på arbetet. Mer måste det visserligen bli men nu vet jag att bara sitta och stirra på dokumentet inte hjälper så jag tar en paus för att fokusera på nått annat. Då släpper oftast skrivspärren eller jag ser nått som inspirerar så jag kan lägga till det..


Idag så fyller även syrran år, så grattis på 34 årsdagen Helen! Lägger inte ut en bild på dig, eftersom jag inte vet om det skulle godkännas :).

Igår kväll hann jag även med att måla två ramar och nu imorse satte jag i kort som jag tyckte passade in. Nu ska jag bara hitta en bra plats för dom med. Ja, jag är verkligen hyper efter allt kaffe, känner det själv. Nu ska jag gå och se om det finns en tvättid idag, behövs verkligen för min tvättkorg fullkommligt svämmar över.



Kommentarer
J

fint det blelv

2008-10-28 @ 10:49:14
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0