Every moment I'm filled with hope

Ikväll blir det Ladies Night tillsammans med Jennie, något vi längtat efter nu i ett par veckor. Jag hoppas dock på att Peter Stormare inte upprepar sitt stunt från Globen och slänger av sig alla kläderna, det kan jag hoppa över.
Men innan vi kommer så långt ska vi gå inne i stan lite och kika. Jag tycker det ska bli jätte kul, har nämligen inte varit i Gbg sen innan jag åkte till Usa, vilket nu är ca 2 år och 3 månader. Inte för att jag tror det har ändrat speciellt mycket men man kan väll säga att femmanhuset var en stor del av vår gymnasietid, haha. Så jag som mer eller mindre alltid har nostalgi känslor är det allt kul att gå dit. Skaäven käka på Paprika, underbart. Vi tar till och med en tidigare buss för att hinna innan dom stänger. Behövs inte kommenteras om det, vi vet att vi är geeks..:)

Bara för att nämna en bra film som jag såg i går morse. 'Home of the Brave'. Jag ville enbart kolla på den för att Chad Michael Murray är med i den men i slutändan så spelade det inte så stor roll. Andra som är med är Samuel L Jackson och Jessica Biel. Den är verkligen sevärd.



Kommentarer
em

Hahahaha.. Nee Götet hade inte ändrats såå mkt, men lite grann iaf.. Fan saknar dig babe! Ska skaffa bil så fort jag fått jobb så kan jag komma o hälsa på dig massa!!!

2008-10-04 @ 12:58:03
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0