Circus Freak


Cirkusen är slut för den här gången med skolan, Kurs nummer 1 är klar. Rent tekniskt sett börjar kurs nummer 2 imorgon men jag tänker inte göra några som helst försök till att ta tag i den tills på måndag. Det behövs verkligen ett par dagar utan någon som helst press, så det ska jag ta mig.

Imorgon blir det träff med Anneli och barnen. Dom kommer väll troligen väcka mig med tanke på att dom är lite mer morronpigga än mig. fika hos mig sen iväg till Överby för shopping av vinterskor till skruttarna sen mataffären. jag ska inte göra någon storhandling direkt, bara lite smått och gott inför lördagen. Och tvättmedel i och för sig.

Nu hoppas jag på att mina serier ska ladda klart sig så jag kan ha nått att kolla på ikväll. Är ju redan klar med OTH boxen jag fick i måndags :)


Kommentarer
em2

haha klockrent:P Pete Wentz, Magnus Uggla o Håkan Hellström, hahaha;D ser framför mig hur de träffas i verkligheten.......;D hahahahaha

2008-10-30 @ 23:29:51
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0