31 Oktober

Dagen har mer eller mindre flugit fram och jag kan inte förstå att klockan redan är halv 9. Vaknade för snart 12 timmar sen och hann bara duscha innan Anneli och barnen dök upp. Åkte till Överby strax efter det och där blev det lite mat handlande. I samma veva blev det bestämmt att Tilde skulle ova över hos mig ikväll. Inget jag säger nej till, speciellt inte när hon väl vågar stannar kvar.

Fick dock åka med hem till Anneli först för att hämta Tildes medicin, sen tog vi bussen hem. Tilde tyckte självklart detta var jättekul, inte nått hon gör varje dag. Hemma hos mig blev det sen lite snabb städning, Tilde hjälpte till att dammsuga. Sen busade vi och gjorde massa grimaser..:).

Kvällen avslutades med Lejonkungen och Piff och Puff. Hon har precis hoppas i säng efter att nästan ha somnat på soffan.


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0