You could have knocked me out with a feather



Imorse när jag gick till skolan föll det mer skit (läs: snö) från himlen. Inte direkt vad jag vill att det ska göra, men som alla tidigare år kan jag inte göra något åt det. Valde i vilket fall inte rätt skor idag, tog mina converse vilket visade sig vara väldigt kallt. Noll skydd från vinden och den kalla marken. I skolan fick vi gjort ganska lite, alla tre var mer fokuserade på morgondagens uppgift för att kunna börja ordentligt på en ny sak. Nya tag på torsdag blir det för vår del.

Har även haft det underbara nöjet att bekämpa virus på datan. Började redan igår kväll med att försöka få bort det men med tanke på att jag inte kan speciellt mycket om datorer, och ännu mindre om hur man får bort sån skit, gick det inte så bra. Men imorse fick jag äntligen bort det och nu fungerar datan som den ska..:)

Upptäckte även när jag kom hem att kylskåpsdörren lyckats hålla sig öppen sen imorse. Jippi. Som tur är finns det inte så mycket som kan bli dåligt där i just nu och jag var ju bara borta i ca 3 timmar. Kan ha varit mjölken som inte riktigt gillade det, men det var inte ens ett glas kvar. . Ska snart diska, och göra klart uppgiften till i morgon. Sen blir det True Blood och Entourage..


Kommentarer
maria

jag gick också i converse idag och jag frös inte ett dugg. men sen är jag ganska varm av mej också nu för tiden, hihi! snö är ju underbart! :)

2008-11-24 @ 17:37:38
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0