They say your head can be a prison

Hade inga förhoppningar om sol idag när jag vaknade men det kom som en glad överraskning när regnet försvann och himmlen blev blå. Har städat ordentligt idag, det får bli julstädningen för i år, även om det är lite tidigt. Har gjort plats i fönstret för en adventsljusstake som ännu inte är inköpt och fixat om lite överallt i min dekoration. Kanske var dags att ställa undan alla tomma krukor jag har från växterna jag dödat för länge sen. Plastblommor ska inskaffas så småningom. Är verkligen inte någon ide för mig att ha riktiga blommor, kan verkligen inte hålla dom vid liv, även om jag gillar dom.

Har ännu inte fått sett OTH, nerladdningen går extremt långsamt idag. Har fått läst lite iaf, och det är intressant men lite jobbigt att behöva läsa det på datan, lättare när man faktiskt har en bok att hålla i. Har även börjat kolla på en ny serie, mest för att jag inte hade något annat att göra igår kväll, nämligen True Blood. Det är verkligen inte min grej allt det där med vampyrer och det men den är faktiskt riktigt bra. Måttligt äcklig och löjlig emellanåt men helt okej. Bästa är att det redan finns 11 avsnitt släppta, så man inte behöver vänta en vecka på nästa avsnitt nu när man väl är inne i det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0