Show me, Show me, Show me a starry eyed kid

Fick mig en chock när jag kikade upp på klockan efter att ha kollat på CSI Miami och 90210. Att den enbart var strax före 6 tyckte jag kändes helt fel. Trodde den minst var halv 9. Kändes som jag suttit där länge och det är verkligen kolsvart utanför fönstret. Men inte då. får snällt vänta yttligare ett par timmar innan jag går och lägger mig då :)


Har annars precis förhandsbokat Fall out Boys nya skiva Hittade en special edition med lite fler låtar på, då bland annat underbara What a catch, Donnie akustisk. (Hur det nu stavas).. Är ute i god tid, den släpps trots allt inte förrän om 40 dagar men jag kände att det var lika bra. Speciellt när man får gratis frakt. Visst, det kan jag få på cdon hela tiden men dom hade inte den versionen och var inte heller lika billig. Synd bara att det känns som om den 15 December är långt borta. Det får bli mellanstoppet att se fram emot innan nyår. Eller ja, nyårsdagen hoppas vi ju på ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0