IQ fismås?

Eftersom så många andra har gjort IQ testet som Carina började med kunde inte jag vara sämre. *grupptryck*..
Tydligen finns det något där inne eftersom jag slutade på poängen 118, övernormal intelligens. Hade fått högre om det inte vore för det där dumma minnestesten. Att se små siffror blinka förbi i någon sekund är inte lätt att komma ihåg, och att sen behöva skriva dom baklänges, nej verkligen inte min starka sida.

Har gått upp för snart en timme sen, ställde klockan för att kunna behålla en bra dyngsrytm även de dagar då jag inte behöver vara i skolan. Tisdag innebär veckans mest upptagna dag med serier. Blir som alltid bland annat One Tree Hill och Prison Break. Ska även försöka mig på att läsa lite kurslitteratur och städa. Får se hur det går med den biten..


Kommentarer
J

svar: haha, aa det var ju också ett tips ;)

2008-11-18 @ 10:22:09
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0