In a blink of an eye it can change your life



Tror jag har fått mig ett ohälsosamt behov av att lyssna på FOB senaste. Det är verkligen sådär när man inte kan få nog av låt, när den tar upp större delen av hjärnkapaciteten och man går och nynnar på den jämt och ständigt och allt kan knytas samman med den. Eller så är det bara jag som ibland lyckas få till det på det här sättet. Har troligen hört låten runt 40-50 gånger, vilket som sagt inte kan vara hälsosamt. Vill inte heller lyssna sönder den, som jag gjorde med bland annat Daniel Lindströms vinnarlåt från Idol 2004. Hann medd en bra bit över 100 gånger på en dag i gymnasiet. Hade den på telefonen och satt med hörluren fastklistrad i örat hela dagen. Kunde knappt höra låten efter det. Nej, så får det inte bli. Sen så har jag nu läst 3 olika versioner av texten och verkligen försökt lyssna själv vilken som är rätt. Men eftersom den jag läste först har satt sig i min hjärna, vill jag verkligen att den ska vara rätt, speciellt när den har den texten jag gillar bäst, haha. Får väll snällt nog vänta tills skivan kommer den 15 och hoppas på att de har med texterna. Känns dock som att den version jag kör med är fel.

Är klar med uppgiften tills imorgon, ska bara kopiera papprena så jag har en kopia också men det blir i skolan imorgon. Ska kolla klart på filmen jag började på igår innan viruset kom och sen lägga mig. I tid. Yeah right, det kan ni få höra imorgon hur bra det går med det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0