I'm two quarters and a heart down

Donnie beslutade sig för att kika fram efter ett tag men vågade inte riktigt komma allt för nära. Han la sig istället på min FOB-tshirt som låg på en stol och sov. kan ju inte klandra honom för att ha dålig smak iaf, han vet sin bakgrund, haha.. Sen sov han med mig i sängen, då hade han inga problem med att vara nära, helst skulle han ligga och slick amig på näsan eller i pannan. Mindre kul att han tyckte det var lekdags halv 4 och halv 6.

Imorse var han allt pigg och busig. Tills Tilde kom, då var det dags att springa under soffan igen. men han vågade sig allt fram och var ute en stund även med henne här. Men när resten kom då fanns det ingen chans att han vågade sig fram.

Jag och Tilde gjorde julkort, eller mest Tilde. Jag hade klippt ut lite stjärnor, granar och hjärtan som hon kunde klistra på. Sen kom Anneli, Niklas och Eskil och vi fikade. Åt åresta första lussekatt. Eller för mig var det mer första lussekatten på 3 år, haha.Nu har dom åkt och jag ska snart kolla bussar till Edet. Blir träff med Jennie, Kristina och Issa. Det var ett tag sen vi sågs allihopa nu så det ska bli kul. Ska även en sväng förbi mamma innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0