I'm impatient in my head

Jag blev uttråkad och satt och läste ganska gamla inlägg i några bloggar, och fann den här listan i Marias blogg från Januari 2007. Och i min uttråkade hjärna tyckte jag det var så kul när jag i mitt huvud svarade för mig själv, något som säkerligen inte kommer bli så kul. Men jag kan bara inte låta bli, som vanligt, haha. Har säkert gjort den redan i vilket fall, haha...

One Tree Hill eller OC: One Tree Hill
Ute- eller hemmakväll: Hemma
Salt eller sött: Salt
Lyx eller budget: Budget
Sommar eller vinter: Sommar
När är du född: 16 April 1987
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och t-shirt troligen.
Favoritresturang: Kan inte så många i Sverige, men jag gillade en thai restaurang i Chicago. Spicyv House eller nått ditåt hette den. Issa kanske kommer ihåg..
Drömväska: Den ändras väll mest hela tiden, är väldigt förtjust i min nyaste.
Har du barn: Nej
Födelseort: Vänersborg
Smeknamn: När jag var yngre var det Shorty från syrran och i Usa blev det Em men nu blir det inte så ofta det används.
Favoritfärg: Rosa eller lila, kan inte välja.
Drömprins: Har jag inte hittat än.
Har du varit kär: Ja
Maträtt: Thai - strakt
Favoritdryck: Cola light 
Favoritblomma: Gerbera
Tycker inte om: People that stand me up or leave me hanging..
Senaste sjukhusvistelsen: En fredag för ca 2 veckor sen
Vad gör du när du är uttråkad: Slösurfar, för det mesta.
Missbrukar: Tv, musik
Läggdags: Varierar, oftast runt 11- 11,30. Men sen om jag somnar är en helt annan sak.
Skostorlek: 37-38
Syskon: 3 stycken.
Favoritpålägg: Mjukost
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 kr till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Skulle nog dela upp det lite mellan ett par organisationer som jobbar för barn.
Bästa bok du läst: A walk to remember och Gömda
Gillar du snö: Nej, något som tydligt framgått i boggen den senste tiden.
När köpte du något till dig själv senast: Idag, köpte mig en månad till att bo, haha. Och mat o kaffe.
Vilken film såg du på bio senast: Stepbrothers
Senaste köpta skivan: Fall Out Boy - Folie à Deux. Fast den har ju inte kommit än...
Favoritgodis: Lakris
Studier eller jobb: Studerar just nu, men gillar nog att jobba bättre. Om man trivs med jobbet, vill säga.
Innerstad eller liten ort: Något i mitten, fast det lutar mer åt liten ort..
Nytt eller vintage: Nytt
Sytt ett klädesplagg och använt det? Ja, vet en pyjamas bland annat. Sen har jag sytt massa banrkläder som blivit använda.
Ätit kattmat? Aldrig, och kommer aldrig göra heller.
Åkt taxi och tagit en springnota? Nej, jag betalar faktiskt mina taxiresor.
Skrivit en dikt och läst upp den för någon? Ja, vi var tvunga i lågstadiet. Och i gymnasiet.
Torterat ett gosedjur? Troligen, vad nu räknas till att tortera gosedjur.. 
Sprungit naken på offentlig plats? Sprungit och sprungit.. Men ja, det har jag väll. Fast det var mörkt och ingen annan där. Eller ja, Issa var där, haha.
Mimat och dansat till Spice girls? Ja, massor i låg/mellanstadiet..
Kedjerökt för att ha någonting att göra? Nej, haha. Då är man verkligen uttråkad.
Snattat något? Nej.
Skrivit en låt? Hahaha, jaa, flera stycken. Jag och Jennie försökte varje år att skicka in till melodifestivalen men fick nästan aldrig någon musik till våra texter. Vi har en klassiker som heter Martin-Mix, en rap låt, hihihi...
Gått omkring med två olika skor? Ja, flip flop i somras, orkade inte leta upp ett jämnt par när jag fick jaga hund.
Sovit i ett dygn?
Inte i sträck.
Kollat på film/tv i ett dygn? Ja.
Hotat någon med en innebandyklubba? Troligen på skoj, men inte allvarligt.
Träffat en kändis? Träffat och träffat. Har sett ett par och bytt ett par ord vid singeringar med bland annat Anders Johansson, de i Westlife och Magnus Carlsson från Barbados. De enda som man verkligen kan räkna som att ha träffat är Pete Wentz och William Beckett. Var ju lite mer av en 'normal' situation än vi ex en spelning/singering.
Suttit hemma på en lördagskväll? Ja,
Hatat ditt liv och allt som haft med det att göra? Ja
Varit ute på krogen och haft riktigt roligt? Jodå, de få gånger jag verkligen varit ute har varit jättekul. Okej, kanske inte på Sand, men det räknas inte.
Hamnat i fyllecell? Nej, inte än :P
Bakat din egen födelsedagstårta? Ja, när jag fyllde 19..
Spelat in en sexvideo? Nej
Varit elak mot ett husdjur? Ja, det kan man ju säga. Var ung och trodde verklgien att min minihamster tyckte om att 'åka karusell' i en snurrande strumpa..hurm..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0