Gårdagen

Efter att vi hade haft förfest hos mig, som syns på bilderna nedanför var tanken att vi skulle gå till Lipz. Jag hade inte haft en tanke på att det var 20 när jag bjöd med Daniela men vi trodde inte det skulle vara några problem för henne att komma in iaf. Vi hade fel, och vi fick snällt tänka om. De flesta av oss iaf.


Jennie och Daniela beslutad sig för att ta sista bussen till Edet och sova hemma istället, nu när våra planer gick som dom gick. Jag gick hem igen och gick och la mig. Det verkar verkligen som om det inte är meningen att vi ska komma ut här. Är andra gången som vi misslyckas, haha. Men vi hade kul hemma hos mig iaf, med både kortspel och Beer Pong.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0