Drink up it's last call, last resort

Just nu känns huvudet lagom segt, och fingrarna ganska så klena. Vill inte skriva så som jag vill att dom ska.
Spelkvällen hos Jennie var en hit, vi höll på tills 3 på natten/morgonen. På ett sätt är det uruselt, med tanke på att vi förr i tiden lätt kunde varva Super Mario 3 på ja, typ 2 timmar och nu tog det ca 6. Men vi hade iaf kul med både gott att dricka och mycket att skratta åt...

Så läggdags blev runt 4 tiden och strax efter 8 kom Melanie upp. Jag och Jennie låg mer eller mindre döda i soffan medan Mellis fick kika på Pippi. Gick hem snabbis till mamma innan jag åkte hem. Ha sen mest legat och kollat på film hela dagen. Bakade visserligen maränger på eftermiddagen men det tog ju inte så lång tid att slänga ihop. Skulle blivit bröd, men jag kännde verkligen att det inte skulle funka idag. Har även expanderat mitt musik bibliotek med ca 200 nya låtar, bland annat Orup, Ashley Parker Angel och Hey Monday...

De senaste timmarna har jag varit på väg att somna mest hela tiden under filmerna men vet att det inte är någon ide. kommer inte kunna sova hela natten och jag skulle tagit en tupplur då. Ska istället snart gå och lägga mig, får verkligen bli en tidig kväll idag.

Hela det här inlägget känns rörigt och sämnigt. Precis som jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0