Challenges in everyday life

Jag blev utmanad av Maria!

Nu har det dykt upp en till utmaning till alla bloggare och bloggerskor som finns i bloggvärlden. Den här utmaningen går ut på att tipsa andra om sina favoritbloggar (kanske just Din blogg är bland någons favoriter?) och sedan utmana andra personer som gör samma sak! LYCKA TILL!  


Regler:
- Skrev ner fem bloggar som du brukar läsa.
- Skriv ner fem stycken personer som du utmanar.
- Berätta att de har blivit utmanade!

Jag brukar läsa:
Anna
Anna
Becka 

William
Egoina

Jag utmanar
Kristina
Carina
Jennie

Har tyvärr inga mer att utmana, resten kan ju kanske känna sig manade att bli mina sista två..


Kommentarer
ina

Usch, orka läsa bloggen du skrev först ;)

2008-11-20 @ 20:45:19
URL: http://inabina.blogg.se/
Anna

oj oj.. någon är visst avundsjuk.



Men ärligt, kul att du läser min blogg för det hade jag ingen aning om. Vet ju att du har kommenterat nångång men trodde det var mer tillfället. :)

2008-11-22 @ 20:37:20
URL: http://alterica.blogg.se/
ratko

jag läste bara det här för vi har samma namn :) och för att anna w är en speciell person för mig! hare bra kram E!

2008-12-16 @ 19:43:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0