Cause if you jump, I will jump too

Gjorde nästan misstaget att gå och lägga mig med en väckarklocka inställd på att ringa klockan 7, då jag trodde jag började halv 9 imorgon. Igår sa de andra i min grupp att vi började halv 1 imorgon men jag var väldigt osäker eftersom jag hade för mig att det var halv 9. Efter en extra titt på schemat upptäckte jag att de hade rätt, eftersom de delat upp A och B klassen och vi hade turen att få börja halv 1. Hade verkligen ställt in mig på en lågn dag i skolan imorgon så att få reda på att så inte var fallet, känns ganska så skönt. Upptäckte även att vi bara har en planerad dag i skolan nästa vecka, men samtidigt har vi då börjat med grupparbetet, så ledigt lär det inte bli.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt till av Sunset Beach sen blir det sängen!


Kommentarer
J

svar: jo men det kan jag allt göra. det går en buss lägligt hem sen också precis lagom så jag kan hämta henne bra! :)



Vi vi mötas inne i stan eller hemma hos dig?

2008-11-18 @ 22:22:26
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0