When there's no where else to turn, I turn to music

image138Vem var din första idol?
Enligt mamma sa var jag tokig i Christer Sjogen nar jag var runt 1 ar men forsta idolen som jag kan minnas sjalv var Orup.
Vilken var den första skivan du köpte?
Arvingarna - Da & Nu..
Vilken skiva äger du som du skäms över?
Skams inte over min skivsamling over huvudtaget langre men klart att det finns en del skivor som jag numera inte skulle kopa. Hjalle och Heavy bland annat.
Vilken är din favorit skiva?
Andrar sig hela tiden. Just nu ar Taylor Swifts skiva valspelad. Hennes latar gar verkligen ratt in i hjartat och man kanner sa val igen sig med vad hon sjunger om.
Vad lyssnar du på när du är på dåligt humör?
Da gar jag alltid till Fall Out Boy. Finns inget som dom inte kan latta upp. Ren terapi for sjalen.
Annars ar Poison the Well valdigt bra nar man kanner sig lite ilsken och vill fa ur sig aggressioner pa ett icke-valdsamt satt.
Vad lyssnar du på när du är på bra humör?
Ar lite kul for nar jag verkligen ar pa gott humor blir det Fall Out Boy ocksa. Fungerar lixom i alla lagen.
Vad är ditt första musikminne?
Maste nog vara att jag sitter framfor tvn med min Orup video, haha. Inspelad fran tv nagon konsert han hade gjort. Den var verkligen valspelad den filmen. Minns speciellt nar han sjong "Upp over mina oron" tillsammans med Anders Glenmark. Brukade sitta och sjunga med for full hals.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0