When some things are left behind

Har lamnat av Jennie och Melanie pa flygplatsen idag. De 2 veckorna dom var har gick verkligen jattefort, kan inte forsta vart tiden tog vagen. Men som vi sa nar vi skiljdes at, det ar mer eller mindre exakt 3 manader kvar tills jag kommer tillbaka till Sverige. Vi hade en del bekymmer med att fa saker och ting att fa plats i resvaskorna, tack vare mig, haha. Vaskan jag skickade med var verkligen enorm + att det fick bli en liten extra for att det vagde for mycket. De varsta ar att det inte ens syns att jag tagit bort nagot i mitt rum. Badar inte gott for min del, nar jag ska fa ner resten i 2 vaskor.

Mindre kul var det sen nar jag kom tillbaka till bilen och insag att Jennie glomt sin planbok, kameran och hennes och Mellis solglasogon i bilen. Sa dom ar helt utan pengar i Amsterdam. Kanns mindre kul verkligen. Jag hade grym angest nar jag korde hem over detta, men det var inget att gora at. Sa jag far skicka over det till dom istallet, blir posten direkt imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0