I follow you, but I keep losing me

Blev en riktigt mysig helg pa Martha's Vineyard. Jattefint vader, med underbar sol. Pa lordagen lag jag ute och halvsov i flera timmar och igar satt jag forst nere pa stranden i over en timme med min kara iPod och filosoferade over allt mojligt. Sen anr vi kom hem sprang jag runt och hade vattenkrig med Ben och tog en simtur i poolen. Sa det syns att jag fatt en gnutta farg. Har ju sa sjukt svart for att fa nagon, sa det galler verkligen att kampa for det nu nar det ar fint vader. Kan absolut inte anvanda sunblock, da blir det ingen farg for min del. Ska nog satta mig en stund ute lite senare idag med. Forst forsoker jag komma ikapp med allt pa datorn, hamnar ju efter en hel del nar man haller sig borta fran den i 2 dagar.

Har redan brannt ut skivor med lite av varens kort, organiserat lite pa iTunes, och nu ska jag ladda upp kort pa Snapfish sa jag kan bestalla om nagra veckor. Far passa pa innan jag aker harifran, och det blir svindyrt att framkalla. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0