We need umbrellas on the inside

Regnar ute, idag igen. Ar inte lika mycket som igar men tillrackligt for att man onskar sig nagon annanstans. Eller atminstonde ett annat vader.

Gjorde ett bra klipp igar. En av videoaffarerna ska stangas ner och jag gick in och skulle kika efter Hitta Nemo till Ben. Hittade inte den men daremot hela sasong 2 av Prison Break. Forsokte att hitta hela sasong 1 ocksa men det fattades 2 skivor, sa det fick vara.. Sen var det sa att dvderna var $2 styck men kopte man mer an 10, sa var dom bara $1 styck. Sa jag letade snallt upp 4 andra filmer och fick betala $2 mindre an om jag inte kopt fler filmer. Kan inte klaga pa att ha fatt PB for $6 nar den i vanliga fall ligger runt $35.. Behover ju bara 1a sasongen nu med, och 3e nar den kommer ut. Men det ar ett senare problem..

Nu ska jag och Rachel aka till Gymboree och ga pa lekklass!


Kommentarer
Emmy

Har regnar det da inte=)Men gratt e det! Fick reda pa att det kostar 35kronor per uttag forresten, sa:D:D

2008-03-20 @ 15:05:16
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0