Not today

Gick vall inte allt for lyckat att hitta skorna igar. Ingen utav de som Anneli ville ha fanns. Men det finns fler payless att ga till, sa jag ska allt kolla vidare. Inte idag visserligen, men imorgon nar jag ar ledig sa blir det nog till att ge sig ut. Har inte sa mycket battre for mig.

Idag blir det playdate hemma hos Franziska med Nicholas. Vi var dar igar eftermiddag ocksa, eftersom barnen inte sov sa lange som dom brukar och jag inte orkade med att bara vara hemma. Ben vaknad forovrigt vid 9 idag, tror aldrig han sovit sa lange. Sa jag och Rachel hade frukost for oss sjalva och hon hann nastan ga och lagga sig igen innan Ben vaknade.

Blir kanske lunch ute idag med, orkar inte fantisera ihop natt och det var ett par veckor sen vi at ute. Ben kommer alska det, som alltid.


Kommentarer
syrran

om de inte finns i affären kan du inte beställa dem på datorn????

2008-03-26 @ 15:21:19
em

oooh äta ute, va härligt=D Det finns ju en Payless här borta:P

2008-03-26 @ 15:31:34
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0