Is it somewhere deep inside?

Har suttit har framfor skarmen ett bra tag och forsokt fundera ut nagot nagorlunda intelligent att skriva. Nagot som har lite innehall till sig, lite tanke bakom och inte bara massa strunt. Men det ar fruktansvart blankt. Ett stort svart hal finns tydligen inne i min hjarna som suger tag i alla halv vettiga tankar som kommer for nara att komma ut pa papper. 

Jag minnas dagarna fran forr, da jag ansag mig vara, ja inte smart kanske men nagot ditat. De dagarna har verkligen passerat och jag trodde alltid att man blev smartare med aren men sa verkar det inte vara i mitt fall.. Vet ju att man borde kanske ta upp en bok nagon gang som innehaller mer an pahittade historier, kanske natt mer utbildande men varje gang jag forsoker sa slas jag bara av hur trakigt det ar.

Undra om man kan fejka sig smart? Nagon som har tips? :P


Kommentarer
Anna

Hej!

Jag har hittat just de blommorna igen och har en ganska stor bild med alla penslarna med såna blommor. Om jag ska maila dom så behöver jag din mail. :)

2008-03-06 @ 10:07:36
URL: http://alterica.blogg.se
em

Fejka sig smart? Haha, farga haret brunt?:) Kop runda glasogon? Ga runt med en portfolj? O prata inte, for da kmr sanningen fram;) hihii, skoja bara.. Pusssssss

2008-03-06 @ 14:42:58
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0