In her shoes

Kunde inte halla mig borta fran skor idag heller, utan det blev yttligare ett par nya. Den har gangen var dom dock billiga, bara $10. Blir visserligen inga byxor den har veckan, far bli nasta helg istallet..:)

Tog sen bilder pa mina senste sko kop, for alla er (o)intresserade...

  


Alla 3 paren ar som alltid finare i verkligheten. och jag har aven mina vita converse som ar nyinskaffade men alla vet hur sanna ser ut, sa inte viktigt att fa med pa bild. Har abstinens efter att aga de gula conversen, sa dom lar bli inforskaffade snart..

Raknade aven alla mina skor, 16 par ar det just nu, hurm..
Jag kom till Usa med 3 par.
Ska dock kasta ut ett flertal innan jag aker hem, for de ar sa slitna men det ar anda en bra uppgradering, eller vad man ska kalla det.


Kommentarer
iza

åh jag vill till usa nuuu.fan vad jag ska shoppaaaa!! :D

2008-03-24 @ 14:48:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0