Fresh to death

Innan klockan var 10 i morse sa hade jag redan hunnit med frukost, kort Ben till skolan, varit pa gymmet och duschat.
Nej, ni laste inte fel, Emma har tranat. Var vall typ 2a gangen jag satte min fot pa det gym som jag har gratis medlemskap till. Var ingen hojdare, som alltid med traning. Kan bara inte se gladjen i det. Var visserligen stolt att jag ens kom ivag eftersom jag fick inspirationen till det runt 04:37 i morse.. Sen far man vall se nar jag gar tillbaka, hurm..

Igar kvall hade jag extremt trakigt, var ingenting pa tvn sa jag lekte lite med mitt smink. kan vall saga att det gick lite overstyr, och jag var mer eller mindre svart runt hela ogonregionen, och itne ap ett snyggt satt, haha. Bryan rakade stota pa mig nar jag var pa vag att tvatta bort det. Han tyckte inte jag skulle kora pa det som en everyday look eftersom barnen troligen skulle fa mardrommar. Innan allt gick oversty fick jag dock ihop en ratt snygg look, men inte direkt for dagsbruk.. Tog dessvarre inga bilder, eller det kanske ar for det battre..

Nu ska jag ivag till Target, har fatt i uppdrag att kopa nya kalsonger till Ben. Ska aven hinna med en runda till banken och satta in min lon. Den ska fa ga direkt in i sparkontot, kanner att det sakrast sa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0