27 Mars

image99DAGENS RESA: Vet vall inte om det kan kallas resa, men jag vet att jag ska till Canton idag.
DAGENS MAT: An sa lange bara smorgas.
DAGENS LÄTTNAD: Jag jobbar inte idag!
DAGENS JOBBIGASTE: Nar jag tappade en stor glasburk pa foten, inte kul.
DAGENS MÅSTE: Aka till Payless. Och kopa mjolk
DAGENS VILL HA: Nya jeans. Ar aven sugen pa en Coffe frappuccino.
DAGENS KLÄDSEL: Rosa strumpor, jeans, lila troja, vit kofta.
DAGENS SMINK: Mascara, ogonskugga, rouge.
DAGENS FRISYR: halvt uppsatt med ett glittrigt spanne och harnalar.
DAGENS PLANER: Traffa Franzi pa dagen, aka til payless och Kohl's.
DAGENS SAKNAD: Varme, sol, sommar..
DAGENS BÄSTA: Om jag hittar vad jag ar ute och letar efter kommer det nog bli dagens basta.
DAGENS ROLIGASTE: Har inte hant nagot kul an.
DAGENS MISSLYCKANDE: Brande min forsta smorgas i brodrosten.
DAGENS DROG: Musik, what else
DAGENS HUMÖR: Trött och glad
DAGENS PLAYLIST: The Spill Canvas <3
DAGENS DUSCH: I morse, en lang en..
DAGENS PARFYM: Sweet Pea body mist
DAGENS TRÅKIGASTE: Har hort rykten o att det ska snoa ikvall :(
DAGENS SJUKA: Ingen :)
DAGENS MÅENDE: Valdigt bra, ser ut att kunna bli en trevlig dag idag.


Kommentarer
Emmy

Ignorerar kommentaren om snon.. Satt ute o laste tills solen forsvann o det blev kallt..:S
Meeen iaf, Pac Sun har oppnat harborta igen, o de har jattefina jeans, 2 for 55, ett par for 39.50..:)

2008-03-27 @ 19:40:20
URL: http://glasfjarilen.blogg.se
syrran

hur gick sko-jakten????? är hur nyfiken som helst. niklas undrade vad det är med tjejer och skor....kan inte fatta varför han ställde den frågan :)

2008-03-28 @ 08:09:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0