Utmanad

Regler

- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!



Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ Jobba
♥ Ga till banken
♥ Handla
♥ Ga till biblioteket
♥ Kopa shorts till Ben

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Ja, det var sommarlov, jag var 11, antagligen holl jag och Jennie pa och gjorde massa dumheter. Vi fick alltid sanna dumma ideer som vi alltid genomforde, till vara foraldrars stora fortret. Mycket skadespelande, vi brukade spela upp avsnitt av vara favorit sapor, sen spela in det pa band. Oftast var vi ute till sent pa kvallen ocksa, lekte pantgomme och spelade brannboll. Aa, det avr tider det, synd att man inte uppskattade det sa mycket som man borde ha gjort.


Ställen du bott på?
(i kronologisk ordning)
Lilla Edet - 6 olika stallen
Nol - 2 olika stallen
Lilla Edet - 2 olika stallen
Canton, Usa
Easton, Usa
Lilla Edet - snart

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

♥ Spara valdigt mycket.
♥ Resa runt i varldens alla horn, garna tillsammans med vanner.
♥ Ge min familj en hel del pengar
♥ Kopa ett hus
♥ Kopa en Ford Focus

Jag utmanar:
Jennie, Maria, Issa, Kristina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0