Tristess leder till galenskap

Det hander oftast var 3-4 vecka att jag blir sa sjukt trott pa mitt har att jag bara vill farga/klippa det. Imorse fick ajg nog pa att det skulle se ut som det gor, och akte ivag till Walmart for att kopa mig lite harfarg. Trots att min penga situation inte ar pa topp tyckte jag mig kunna unna mig det har for $2.97. Kopte fargen champange blont, med tanken att bara gor lite slingor, for att fa lite liv i mitt annars, gron/morkblonda har. Men efter jag gjort dom sa tyckte ajg det var sa mycket kvar i flaskan att det kandes som sloseri. Sa jag satt med slingorna i 10 minuter och slangde sen i resten av fargen bara for att. Satt med det i 15 minuter, och tankte att det skulle bli lite olika nyanser pa det sattet. Men da ringde Helen och vi pratade i 10 minuter, sa ja, jag vet inte riktigt om det kommer bli nagra nyanser, eller vad det kommer bli for farg alls. Ar for blott just nu for att se natt, men jag tror att min utvaxt inte kommer vara lika synlig nu iaf. Hoppas pa nagon skillnad, annars var det verkligen sloseri med bade tid och pengar.

Blev besviken igar nar Tysk-jaklarna slog ut Portugal. EM sviker mig verkligen i ar. Ingen ide att titta langre.
 
Nu ska jag planera min och Issas roadtrip som vi ska ta. Hon vet bara inte om det an. Inte defentivt i alla fall. Hon akn vall fa sig en overraskning nar hon laser det har.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0