Going to the city

Idag ska jag och aka in till Boston. Ska ga i Boston Common och leka pa den stora lekplatsen och sen vidare till Boston Gardens och kika pa svanbatarna eftersom Ben inte har sett dom. Fast dom kanske ligger i the Common ocksa? Ar ju som sagt inte sa haj pa stan. For lunch ska vi traffa Jess. Ska till hennes kontor, forsta gangen for mig. Alla hennes kollegor vill se barnen. Ska aven hinna med att hamta mitt pass pa svenska konsulatet. Kanner att det ar pa tiden, haha.. Far se hur snyggt det ar sen bara, fick ju inte se hur bilden sag ut. Jag var i alla fall nyklippt, det maste vara ett plus. Mitt har har vaxt som ogras verkligen sen dess. Minst 3 cm pa 6 veckor. Det kan bara inte vara normalt.

Nej, dags att packa in barnen i bilen, och ge oss ivag. Hoppas Rachels omnar fort, sa hon far sova lite i alla fall. Blir snabbt stopp for bensin och kaffe. Ska kosta pa mig Starbucks, det var lange sen nu..



Kommentarer
ina

Har enny uppe nu, vet inte om du gillar den men den har i alla fall blommor och samma blå färg som den du har nu :P

2008-06-16 @ 23:27:32
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0