Framtiden

Det var en hard kvall i torsdags, med manga tarar men nu ser jag framat istallet. Vi spenderade aven helgen i Saywer, Michigan. Trots daligt vader var det kul att fa se nagot mer av Usa, lagga till ett par stater till som man varit i. Och jag kunde ju inte annat an att bara tanka pa Peyton Sawyer varje gang jag sag en skylt med stads namnet.

I alla fall, de narmsta aren kommer jag tillbringa pa Hogskolan Vast. Och bo i den har trevliga, nybyggda lagenheten som ligger nara och bra. Flyttar in redan den 1 september. Allt gick valdigt fort efter jag beslutat mig for att verkligen borja plugga, sa dar forvanansvart latt pa ett satt. Och det finns manga nojda manniskor i Sverige nu iaf, nu nar dom vet att jag verkligen kommer stanna kvar, och stanna nara..




Kommentarer
maria

åh, grattis till både lägenhet och att du kommit än! vad är det du ska läsa för något? har själv kommit in men känner mej inte tillräckligt stark att börja plugga än. är det i det nybyggda höghuset du ska bo i eller de vid måg? :)

2008-07-21 @ 19:07:37
URL: http://huddleformation.blogg.se/
maria

svar: jaha, vad roligt! jag gick lärarprogrammet i typ 1 månad förra året så det blir nog roligt. första halvåret går man ju tillsammans med alla andra inriktningar också, så om jag hade börjat nu i höst hade vi kanske hamnat i samma klass! :) mm, min mamma bor där precis vid hemköp. jag bor i karlstorp nu men det är fortfarande jättenära, tar typ 2 minuter att cykla. men kul att du flyttar till trollhättan, då får vi se till att ses! :D

2008-07-21 @ 23:19:22
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0