Volume goes with the truth

Borde ga och lagga mig men jag kan inte slita mig fran datorn.
Vet dessutom att batteriet dor snart, sa att jag inte har nagot val. Kan ju lika garna vanta pa det.
Update om mitt nya nagellack, (intresseklubben antecknar, hurm), for ljust for mig och lite for guldigt, ville ha mer bronsigt och tyckte det sag ut sa i flaskan. Ar glad att jag gjorde det pa tarna och inte fingrarna, eftersom jag fortfarande ar grymt kar i fargen fran min manikyr. Kan bara inte hitta nyansen att kopa nagonstans, inte ens pa tillverkarnas hemsida. Maste ha varit ratt sa gammalt da.. Mycket besviken..

Ska in en svang pa bibliotekets hemsida och boka bocker nu. Sen blir det laggdags, ska trots allt upp 7 imorgon ocksa.

God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0