I can see clearly now

Forrutom missodet med biljetterna sa har dagen varit helt okej.
Filmen var jattebra, verkligen kul humor men anda en bra story bakom det hela. Tyler Hilton var aven sa dar ackligt het i hela filmen, minus tuppkammen.. Ar trots allt en forbattring mot fluffet han kor pa som Chris Keller i OTH. Valdigt sevard film, Charlie Bartlett.

Fick aven svang forbi Walmart, och gick aven in pa deras optiker avdelning. Jess och Bryan hade sagt att dom skulle betala en del av nya glasogon for mig men jag tankte vara vuxen och gora det sjalv. Eller atminstonde kolla hur dyrt detta skulle bli. Hade inte tankt att fixa nya bagar utan kora pa mina gamla, men hittade en bage som var perfekt pa alla satt och vis. Billig, bekvam och snygg.. Men det visade sig att den inte fungerade, av anledningar jag itne fick forklarat for mig.. Sa det var bara att ga tillbaka till Plan A. Blev inte sa farligt dyrt, $154, och da har jag extra avgifter eftersom jag behover sa starka linser. Grejen var bara att jag behovde betala halva nu, och ahde inte sa mycket pengar med mig, sa jag fick ju snallt ringa Jess och se om jag kunde satta det pa kortet, vilket jag fick utan att betala tillbaka. Sa mycket for att vara vuxen och kopa det sjalv.. Valdigt snallt i alla fall. Sa om 2 veckor har jag glasogon som jag faktiskt kan se med, ska bli sa skont. Att kunna ga upp och satta sig framfor tvn, datorn eller kora bil utan att behova satta i linserna..

Nu haller jag pa att gora mat, har inte atit sen frukost och min mage vill vid det har laget ha en annan agare.
Ikvall blir det film kvall med Jess och Bryan, och troligen deras kompisar Katie och Mark. Gone, Baby Gone ska visas. . .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0