Breaking hearts has never looked so good

Alla Hjartans Dag idag. Jess hade roligt at att jag hade svart pa mig, haha. Trodde det var nagot sorts tecken, vilket det inte var, hade helt enkelt bara glomt bort hur stor den har dagen egentligen ar har. Fick igar kvall kort, choklad och en jattesot giraff fran Ben och Rachel...:) Forvanande nog var det Bryan som hade varit ute och handlat, var chockad att han kom ihag att jag gillar giraffer..

Men jag tycker dock att det ar lite for upp hypat med Valentines. Forstar inte grejen med att vara romantisk och visa uppskattning till sina nara och kara en dag om aret. Varfor kan man inte gora det aret runt? Men for att inte vara helt utanfor sa ska jag och Ben gora hjartan till Jess och Bryan fran barnen. Ben ar en hejare pa att bade mala och klippa till hjartan namligen..:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0