Soon, in the future

Skolan har snart börjat. Var på informations dag igår, vilket var helt och hållet onödigt för allt som dom sa, stog antingen på hemsidan eller i de papper dom skickat hem. men jag tog iaf reda på vart salen jag ska till på måndag ligger, så jag inte behöver springa runt och leta efter den i alla eveighet. '

Har haft ganska svår data abstinens de senaste dagarna, blir ju lätt så när man inte kan kolla mailen och allt varje dag och brukar annars sitta nagon timme eller två om dagen. Blir lite lättare sen när skolan verkligen drar igång och man åtminstonde kan kolla mailen.

Har annars letat efter gardiner och andra hushålls prylar till bra pris. Sen att jag har liten budget och är kräsen gör inte saken lättare. Gardiner lär bli ett svårt hinder att komma över. men resten ska jag allt kunna lyckas med att hitta. Hoppas innerligt på att få nycklarna i slutet av nästa vecka så det kan bli inflyttning på helgen där. Blir så mycket smidigare på det sättet..


Kommentarer
maria

svar: okej, jag har lagt in numret i mobilen och raderat kommentaren! jag har samma nummer som jag alltid har haft (0730-235220) så det är bara för dej att höra av dej om du behöver låna böckerna eller om du vill ta en fika eller vad som helst! :)

2008-08-21 @ 19:53:44
URL: http://huddleformation.blogg.se/
emmy

Jag saknar dig gumman

2008-08-24 @ 02:26:02
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0