Pour and mix our lives together

Sov vall inte sa lange som jag hade hoppats pa men det var trots allt skont att vakna av sig sjalv och inte det ihardiga pipandet fran vackarklockan. Motte upp Jess vid skolan och Rachel somnade nastan i bilen pa vag hem, nagot som inte hander sa ofta langre. Sa det var bara att lagga henne direkt nar vi kom hem, och nu sitter jag har, som vanligt.

Nar hon vaknar ska vi nog ta en oss en tur till banken, maste satta in min lon fran forra veckan. Kom pa att det kanske aven ar dags att boka hotel snart for NY resan, sa vi verkligen har nagonstans att bo. Sa pengarna kan nog till och med fa komma in pa mitt vanliga konto den har gangen. Ska bara lasa in mitt kort nagonstans, sa jag inte kan anvanda det, hurm..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0