"Inhale, but do it slowly"

Ny dag, onsdag for att vara exakt. Missade att uppdatera igar, etersom Bryan jobbade hemifran och da gick det inte sa bra att anvanda datorn. Prison Break i mandags var bra. Fick dock kanslan av att det kunde varit battre. Jag hade satt ribban hogt for premiaren, sa kanske det var mitt fel med mina hog forvantningar. Av de spoilers jag last sa tror jag att Micheal ratt snart kommer vara ute ur Sona, och kommer det vall handla om den dar grabben han ska bryta ut. Eller snarare om vad han ar inblandad i. Time will tell.

Idag har det varit min ledig dag, forsta onsdagen pa lange. Har varit semi-produktiv. Pratade med Anneli i morse, kanske inte sa produktivt, men roligt iaf. Kul grej man kanske inte tanker pa att det arvs med skratt tror jag man kan ha samma inom samma familj iaf. Tilde och Nicke skrattar verkligen precis likadant..

Sen bar det ivag till banken, posten och biblioteket for min del. Hem en snabbis och sen ivag till Elan Spa for en ansikts behandling. Valdigt skont och avslappnande. Tror aven att mitt ansikte aldrig varit sa har rent..haha...

Eftermiddagen har jag an sa lange tillbringat med att lasa. Har beslutat mig for att blanda mina okultiverade bocker med lite mer kultur och klassiker, man vet aldrig vem man kan imponera pa genom att saga att man lasa si coh sa.. Sa forst ut ar John Steinbeck - The Long Valley. Har inte hunnit sa langt annu men det jag last har varit valdigt intressant och mycket valskrivt, kan se varfor han blivit sa beromd och omtyckt.

Kvallen kommer tillbringas jobbandes. Foraldramote for Jess och Bryan, deras forsta.. Av manga, kan ju tillaggas. Bade mina sotnosar kommer ju somna och da blir det Gossip Girl premiaren vid 9. Ska verkligen bli en trevlig serie att folja. Gillar bockerna skarpt, sa serien kan inte bli annat an bra..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0