Hanging by a moment

Gjorde tappra forsok igar att boka en biljett for mamma hit, men det gick inget vidare. Kvallen innan sa hade dom ett valdigt fordelaktigt pris men som av en mycket irreterande handelse gick priserna upp med, jaa, valdigt valdgit mycket. Ska vanta ett par dagar och se om man har tur sa de kan ga er igen, men just nu kanne jag mig inte hoppfull. En biljett blir det i vilket fall, det kan jag lova. Kan ju inte lata tillfallet att traffa mammsen forsvinna, nar hon ska vara sa nara.. 

Korde lite "anger-teraphy" igar kvall, efter jag angat upp mig over biljetterna. Jag akte och shoppade. Med valdigt hog musik i bilen dit. funderar alltid lika bra och jag var lgnu som en filbunke nar jag kom hem sen. Kopte bestick, ar valdigt nojd med mitt val. Sa nu har jag tillrackligt for 12 personer att ata hos mig i framtiden. Efter tallrikar har blivit inforskaffade, vill saga. 

Idag star inte mycket pa agendan, lite scrapbooking, har blivit sa daligt pa det och jag har lite over 100 kort att fixa med, sa det ar bara att satta igang mer eller mindre. Sen maste jag aka till Walmart, mitt shampoo ar slut, och jag vill garna bli ren. Ska nog fraga Franziska om hon vill folja med. Har aven lovat att handla mat till Dan, sa mataffaren maste det bli ocksa. Det var visst en del som man kunde hitta pa idag, fast jag kommer sakert sitta redan vid 3 tiden och undra vad man ska hitta pa... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0