Good morning, it's me again.

Sov lange idag, sa gott. 10:20 visade klockan nar jag val slog upp ogonen. Segade mig upp for lite frukost och sen krop jag ner i sangen igen. Lag visserligen och laste, inte mer sovande for mig, fast jag hade nog kunnat, for ovanlighetensskull. Nar jag tyckte jag segat lange nog avr klockan redan halv 12 och duschen och jag hade en date. En lang date.. Tror nog jag skulle kunna sla rekord i duschning.. ibland iaf. 

Anyway, nu sitter jag pa golvet i mitt rum, omgiven av scrabooking grejer och ska ge mig pa det.  Tyckte forst att jag behovde lite musik och att ipoden inte gjorde det tillrackligt hogt idag. Sa jag ska vara riktigt ovanlig och kora pa Rix Fm, och forsoka hanga med i den svenska musikscenen lite ocksa.

Gjorde aven en svang in pa Jennies blogg innan jag kom hit. kanns valdigt konstigt att hon har borjar skriva saker och citat fran OTH. kanns udda fran henne. men det ar nog bara att vanja sig, for den serien har verkligen vettiga saker och saga..

Nar jag anda ar inne pa OTH, sa ska jag allt se till att se ett avsnitt idag med, har inte sett sen forra veckan. Borjar fa abstinens. Tror det blir slutet av sasong 3, nagot av de underbara avsnitten dar. Eller natt i borjan av sasong 3. Natt fran sasong 3 iaf, har sett minst av den, eftersom Magda lanade den i ett par manader..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0