Chi-Chi-Chicago

I Chicago igen, efter ett lite forsenat plan i torsdags kvall. Var verkligen helt slut nar jag kom, men stannade trots allt uppe och var lite sallskaplig ett tag. Gardagen bestog av kora runt kvarteren vid Water Tower och tennisspelande i parken med pojkarna. Vet inte hur det kom sig men jag var annu trottare igar kvall sa jag gick och la mig tidigt, tidigt. Idag har vi varit och handlat lite mat i en mindre affar som har mer karibiska och latinamerikanska saker. alltid kul att hitta saker som vi inte har i Boston, min mat kanske kan bli lite roligare nu.. Fick kopt lite kryddor och saser och sant.. Ska snart aka till Target for pojkarna behover grejer infor skolan, efter det lar det nastan vara kvallen...

Btw, kanner mig efter, har inte kollat mailen eller natt pa ca 3 dagar, man hamnar efter rejalt..:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0