There's a world outside my frontdoor

Kollade pa min statistik igar, och sag att jag har betydligt mer lasare an jag trott, och blev darfor nyfiken pa vem som kan tankas lasa min blogg. Den ar enligt mig inte speciellt intressant, mycket pa grund av att jag inte lagger ner tillrackligt med energi for att gora den mer intressant och sen for att jag helt enkelt inte lever speciellt intressant. Finns darfor inte mycket att saga. Grejen ar att jag vill egnetligen att det ska vara en intressant blogg, om inte annat for mina vanners skull som laser den har betydlit oftar an vad vi pratar, och pa det sattet far reda pa vad som hander mig har borta pa andra sidan atlanten.. Men efter jobbet sa ar energin ofta inte allt for hog och jag vill oftast inget hellre an att ga och lagga mig. Ska forsoka mig pa yttligare en forbattring, far se hur det gar. Jag lovar inget iaf..

Idag var jag och barnen och traffade Emmy en snabbis. Akte till Job Lot och kikade, Emmy har ju pratat om den har affaren sa man fick ju kika i den ocksa.. Igen direkt hojdare, ar kul noje att ga runt och kika i nar man inte har natt battre for sig, men annars nja. Kopte oljefarger och duk att mala pa sa jag antligen ska fa gora det. Kanske lagger ut bilder pa resultatet efterat, ar ingen konstnar sa man vet inte riktigt hur det kommer se ut. Kul att prova iaf.

Nu ska jag forsoka fa ihop lite fakta till uppsatsen jag maste skriva. Da kommer jag ett steg narmare iaf..


Kommentarer
iza

jag vet hur det är. vissa perioder har man ingen lust att blogga.

hoppas du mår bra och har roligt.
tänk, snart kommer du hem! helt knäppt att du snart varit borta i 1,5 år!

blir knäppt om jag åker innan du kommer hem :P men hoppas att du kan komma o hälsa på mig i så fall.
saknar dig!

2007-11-16 @ 10:54:11
Malin

Jag läser =)

2007-11-16 @ 22:11:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0