I see, I see

Fick antligen gjort min ogon undersokning idag, har gatt och sparat pengar for att gor den, eftersom det ar sa sjukt dyrt har i Usa. Jag hittade ett bra pris, men anda var bara undersokningen ca 630 kr, vilket ar mer an 200% dyrare an i Sverige. Nu ar det bara till att fa bestallt linser ocksa. Ar tack och lov inte dyrare an i Sverige, snarare tvart om.
Fick goda nyheter hos optikern ocksa, min syn ar exakt samma som sist jag kollade, for 1 1/2 ar sedan, vilket ar bra, med tanke pa hur daligt jag ser. Blir det samre kan jag snart inte anvanda linser, for att de inte gors i starkare styrkor.

Imorgon bar det av hem till Easton igen, ska fa en kvall till helt for mig sjalv. Kanns konstigt att jag redan har haft 2 dagar ledigt och har yttligare 2 hela dagar kvar. Det har inte hant pa hur lange som helst. somras nagon gang tror jag det var.

Nu ska jag ga och fixa middag, ar valdigt hungrig, har knappt kakat pa hela dagen. Sen blir det nog nagon film framfor tvn, On Demand ar min nya grej. Fast bara de som ar gratis sa klart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0