I better keep my promises

Okej, sa min plan att borja skriva igen har inte fungerat sa bra. De senste dagarna har jag varit allt for upptagen med mamma som ar har och halsar pa. Hamtade henne i onsdags morse och sen dess har vi sprungit runt i affarer och jag har forsokt att visa henne alla stallen jag burkar vara pa. Vill ju att hon ska fa se allt har, se hur mitt liv ar har och sen nar hon kommer hem till Sverige igen veta vad det ar jag gor nar jag gar till vissa stallen.

Idag ska vi in till Boston. Inte sa som vi kanske tankt oss, ska namligen jobba lite och vi ska ta barnen till aquariumet. Jess och Bryan vill kolla pa amerikansk fotboll och fragde om jag kunde jobba. Forst sa jag nej, ville verkligen inte det, men fick sa daligt samvete sen nar dom sa hur stor matchen ar, hur viktig den ar och bla bla bla.. Jag vet, borde egentligen inte fa daligt samvete for en sadan sak, jag ska vara ledig pa helgen och mamma ar har men jag kan inte hjalpa det. Sa aquarium far det bli. Basta grejen ar att jag far kora in, slipper halla pa och fjanta med taget..

Anyway, nu far jag vall ta tag i mig sjalv och ga och ta pa mig riktiga klader, pyjmas accepteras inte ute pa stan..:)
Sen far vall jag och mamma aka och gora nagot kul innan vi ar fast med barnen.


Kommentarer
Cicci - au pair i Providence, USA

Ar ni ofta inne i Boston och harjar? Jag har bott en timme darifran i 4 manader nu - och jag har aldrig varit dar, haha. Jag skams nastan xD

2007-11-05 @ 17:21:57
URL: http://www.thenanny.blogg.se
iza

vad kul att din mamma är där nu. vad tycker hon än så länge då? hur länge ska hon stanna?
pussen söt!

2007-11-07 @ 13:35:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0