Douse yourself in cheap perfume, it's so fitting..

Snodd fran Jennie.

1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen?

 - Jag satter pa vattnet, sen gar jag in.
2. Läser du etiketterna på din schampoflaska?
- Ja, alltid
3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
- Ja
4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång?
-
Nej, inte an, kanner inget behov av att prova heller.
5. Hur gammal ser du ut?
 - Enligt en gammal gubbe i Boston, 16 men jag kanner att det gar lite mer at min riktigta alder. Men man vet ju aldrig hur folk se rmig.
6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
- 7 Minutes in Heaven - Fall Out Boy
7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
- Nej, inte nyligen.
8. Vad har du för planer för helgen?
- Den har helgen ar slut men nasta helg ska jag troligen till Marthas Vineyard. 
9. Har du någonsin smugglat något till Amerika?
- Haha, ja, massa saker. Godis, saft, leverpastej, you name it!
10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr?
- Nja, i vissa fall
11. Bor du i en stad med en idrottsförening?
- Ja.
12. Hur många tror du att det kommer på din begravning?
- Ingen aning,
14. Har du fler fiender än vänner?
- Nej.
15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
- Ja.
16. Kan du fixa din bil?
- Sma saker kan jag allt. Men inga storre tekniska problem
17. Har du tackat nej till en dejt någon gång?
- Ja
18. Är du smartare än dina vänner?
- Inte langre, haha
19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång?
- Nej,
20. Har du suttit i fängelse?
- Nej.
21. Borde du ha gjort det?
- Nej.
22. Tycker du om lukten av öl?
- Nej, avskyr den verkligen.
23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
- Ja, det ahr ahnt, bada delarna
24. Har du skänkt pengar till välgörenhet?
- Ja, senast till Invisible Children.
25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
- Ne
26. Har du några framtidsplaner?
- Ja..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0