Change is gonna come

Nytt forsok till att fa bloggen att se fin ut och vara lite mer mig, men jag ar inte sa haj pa allt det har med koder och sant, sa jag mest chansar mig fram och hoppas pa det basta. Ar kanske inte sa kul, men iaf, en forandring.

Trotter, som alltid. Kanns dock skont att lakar besoket med Ben och Rachel drog ut pa tiden, en halvtimme senare att borja igen kanns bra, da ar det bara 2 och en halv timme kvar tills klockan slar 7 och jag kan sluta helt.

Tidag idag, onskar det vore fredag. Dels for att man ar ledig pa helgne, oftast och sen for att vi aker pa semster pa sondag. 7 dagar med garanteratd sol! Underbart. Fick aven forklarat for mig igar, att jag kommer ha nastan hela dagarna ledigt vilket kanns skont. Visserligen kommer jag inte kunna ta mig nagonstans sjalv, men att bara ligga framfor poolen, eller i poolen och bara lata sig ar inte helt fel! Sen kommer jag sjalvklart folja med dom andra pa lite utflykter och sant..Ja, helt enkelt kommer bli underbart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0